Zaakvoerder Lauren Van Laere schrikt niet terug voor gedurfde marketing. Tien jaar geleden adverteerde hij al als eerste in P-magazine. Vandaag waagt hij zijn kansen op OnlyFans. «De doelgroep van werkmannen is niet de meest eenvoudige om te bereiken. Ik ben altijd voorstander geweest om doelgericht te communiceren, via die kanalen waar ik potentiële klanten zitten. Vandaag horen nieuwe kanalen, zoals OnlyFans, daarbij», aldus Van Laere.
Niet voor ieder bedrijf
Tom Rumes, docent aan Thomas More hogeschool, begrijpt de keuze van het merk: «Vroeger kon je je doelgroep bereiken door een drietal kanalen in te zetten. Die tijd is voorbij. Je moet meerdere platformen inschakelen, en liefst op een slimme manier.» Rumes waarschuwt evenwel dat niet elk merk, product of boodschap relevant is om te delen via nieuwe platformen als OnlyFans. «Voor een merk als Herock klopt het plaatje wel. Ze blijven trouw aan hun gedurfde stijl en rebels imago. Een logische zet!»
De komende 6 weken worden de beelden met mondjesmaat gelost op de OnlyFans-pagina van Herock. Wie inlogt op OnlyFans kan de beelden gratis bekijken en verhoogt zijn of haar kans om een romantische reis te winnen.