In een poging om klanten te overtuigen dat advertentieruimte potentieel erg lucratief kan zijn, veroorzaakte het Safaran Reclamebureau Moskou meer dan 500 verkeersongevallen. Het bureau wilde de nadruk leggen op hoeveel mensen kennis nemen van de ruimte aan weerszijde van vrachtwagens.
De marketeers ontwikkelden een advertentie waarop de borsten van een naakte vrouw te zien zijn met de slogan: "They attract". Jammer genoeg was dat inderdaad het geval en meer nog: ze leidden ook af, want op 24 uur veroorzaakte de reclamecampagne meer dan 500 verkeersongevallen.
Chauffeurs raakten afgeleid door het paar borsten en in plaats van aandacht te besteden aan de weg en het verkeer staarden ze naar de vrachtwagen. De politie ontving binnen een tijdsbestek van 24 uur 517 meldingen van ongevallen door de ongewone vrachtwagens.
De politie besloot door het grote aantal ongevallen om de vrachtwagens van de weg te halen. "Ik was op weg naar een zakelijke bijeenkomst toen ik de vrachtwagen zag. Opeens werd ik aangereden door een auto. De bestuurder zei dat hij was afgeleid door de vrachtwagen en mij niet had gezien," getuigde Ildar Yuriev, een zakenman. De woordvoerder van het agentschap verontschuldigde zich voor het incident en zei dat zijn bedrijf alle kosten van de ongevallen zal vergoeden.