De Zweedse keten staat erom bekend om regelmatig de handen in elkaar te slaan met een bekend modehuis om een exclusieve collectie te lanceren. Dit jaar is het de beurt aan Balmain. En ook al moet je voor sommige haute couture stukken diep in je portefeuille grijpen, er werd al maanden reikhalzend uitgekeken naar deze samenwerking.
Onder meer op de Antwerpse Meir en in de winkelstraat in Gent stonden er ellenlange wachtrijen, en ook online moesten enthousiaste modeliefhebbers geduldig aanschuiven voor de designeroutfits. De website van H&M lag zelfs een tijdje plat. Op Twitter werd er dan ook met been en steen geklaagd door ongeduldige fans.
Refresh. Refresh. Refresh. This boring @hm #Balmaination hope you had better luck @troy_wise losing fingertips here pic.twitter.com/SSM8WjsjAT
Kate Armstrong (@drkatearmstrong) 5 november 2015
Raise your hand als je ook al bijna een uur in de rij staat ???? #HMBALMAINATION #balmainxhm
Marlotte Sarah (@Marlottexx) 5 november 2015
Na anderhalf uur refreshen alles uitverkocht ?. @hmbelgie komen er nog dingen binnen? #balmainxhm
Tatjana Wallays (@TatjanaWallays) 5 november 2015
#balmainxhm #madness @balmain #balmain #hm
A photo posted by Naima (@naima_chikri) on
A video posted by Annelies Törös (@anneliestoros) on