Voor klanten die niet kunnen kiezen heeft het IJspaleis in het Nederlandse Driehuis nu het 'euh-ijs'. Het idee kwam er nadat een klant er vorige zomer grapte dat het salon een 'euh'-smaak zou moeten invoeren om meer bolletjes te verkopen. Dit jaar heeft uitbater Rob Kok besloten het idee in te voeren.
"We hebben meer dan 75 smaken ijs in de vitrine, het is niet meer dan logisch dat onze klanten soms moeite hebben met kiezen", verklaart Kok aan de Stentor. Wie euh zegt moet niet vrezen dat hij plots een vreemde smaak op zijn hoorntje krijgt. De keuze wordt blijkbaar niet opgedrongen. Wie dan toch voor euh kiest, krijgt de smaak van de dag. Onder andere Cheesecake Oreo, aalbes, Griekse yoghurt met honing en caramelkoekjes met chocolade zijn de revue al gepasseerd.
Het idee is blijkbaar een enorm succes. "We krijgen klanten die lijstjes hebben om te onthouden wat ze voor anderen moeten bestellen en dan staat 'euh ' er vaal tussen. We krijgen zelfs heel veel teleurgestelde reacties als we eens een dagje geen euh doen", besluit Kok bij de Stentor.
Foto Facebook / IJspaleis Driehuis