Metro terug in de displays vanaf 2 juni

Metro terug in de displays vanaf 2 juni

Vanaf dinsdag 2 juni ligt de papieren versie van de gratis krant Metro opnieuw in de displays in stations en diverse bedrijven. Bij de opstart verschijnt Metro op dinsdagen en vrijdagen en ligt de focus op content-rubrieken Actua, carrie?regids START, Helden van bij ons, Feel Good, Puzzels, Weekend, ....

Monique Raaffels, al 20 jaar Algemeen Directeur van Mass Transit Media, licht toe: “We zitten allemaal vol verwachting en met veel goesting in de startblokken om onze klassieke papieren krant terug aan te bieden. Metro informeert en entertaint al 20 jaar en zal er sterker en enthousiaster dan ooit staan op 2 juni. Van zodra mogelijk wordt het dagelijkse ritme hernomen. Uiteraard blijft Metro op 2 juni en de daaropvolgende weken ook digitaal te lezen via deze website.”.

Om adverteerders toe te laten om te blijven communiceren in deze uitdagende tijden introduceert Metro Media tot eind augustus speciale advertentieformules.