Al jaren uiten verschillende vrouwen hun ongenoegen over seksistische reclamecampagnes, toch blijken bedrijven er geen oren naar te hebben. Heel wat mensen zijn het al gewoon, of staan er niet meer bij stil, maar als je verschillende campagnes na elkaar toont, komt je tot bovenstaand hallucinant resultaat. Onder de hashtag #WomenNotObjects, uiten verschillende vrouwen hun ongenoegen. "Want vrouwen zijn moeders, dochters, zussen, collega' en CEO's."
Love this #womennotobjects campaign calling out the ridiculous sexism in advertising https://t.co/CbIc2lAk4R
Jo Fry (@jojo_fry) 26 januari 2016
Woah. Powerful video on sexism in advertising. #WomenNotObjectshttps://t.co/Mu8j7eXgFB
Shayna Venick (@ShaynaVenick) 26 januari 2016
Very impactful video. #WomenNotObjects Video Calls Out Sexism In Advertising By Showcasing Ads That Objectify Women https://t.co/K3Gr3lpRvb
Brenda Halloran (@BrendaHalloran1) 25 januari 2016