KISS & RIDE. De leukste berichten van de voorbije week

KISS & RIDE. De leukste berichten van de voorbije week

Maandag:

29 november, omstreeks 7u39, perron 15 en 16, Brussel-Zuid, trein richting Liège-Guillemins: jij, de blondine met de oogverblindende glimlach, spookt sinds gisteren door m'n hoofd. Zoals ik al zei: "you took my breath away". Bel je me? Of mail me op cappuccino.bxlnord@gmail.com

Dinsdag:

Graag had ik de dame die mijn gsm samsung gevonden en binnengebracht heeft bij Orange in Antwerpen hartelijk bedankt voor haar eerlijkheid en alle moeite die ze gedaan heeft om mij mijn gsm terug te bezorgen.

Spijtig genoeg heb ik geen gegevens van haar. Indien je dit berichtje leest mag u me altijd contacteren, ik zou je graag persoonlijk bedanken. Mooi dat er nog eerlijke mensen als u bestaan :))

Mailadres: daydirk6@gmail.com

Woensdag:

Aan alle vriendelijke medereizigers die een helpende hand toestaken of zich om me bekommerden na mijn lelijke val op perron 9 Berchem-Station -3/12/2019, trein van 8.00 richting Brussel: Mijn humeur zei wat anders, maar toch uit de grond van mijn hart BEDANKT!!

Donderdag:

The rise of M&A,

Het is al een tijdje geleden dat ik je iets liefs heb geschreven (of gezegd) dus wil ik je laten weten dat je altijd heel leuke hemdjes draagt.

Ik weet dat ik af en toe zeg dat ik je haat, maar dat meen ik natuurlijk niet. Je bent namelijk fantastisch en ik weet dat ik altijd op jou kan rekenen!

May the force be with you, always :) -A

Vrijdag:

Gisteren had ik het geluk een trein later te mogen nemen richting Brussel. Ik stapte op in Harelbeke om 06u47. Onmiddellijk werd ik zeer vriendelijk ontvangen door de treinbegeleidster van dienst. "Goedemorgen, welkom op de trein met bestemming Schaarbeek." Mijn dag was echt goed gestart.

Toen ze de dame naast mij nog de nodige uitleg gaf hoe ze van Brussel Noord tot in de luchthaven kon geraken, had ik echt iets van 'jij doet je job heel graag en met overtuiging'. Maar hier stopt het nog niet. In Schaarbeek zag ik dat er iemand zijn bagage was vergeten. Ik meldde dit aan de treinbegeleidster. Ook hier zou ze onmiddellijk het nodige regelen.

Lieve mensen van de NMBS, neem gerust allemaal een voorbeeld aan deze collega en die 15 min vertraging nemen we er met plezier bij.