De wereld van de reclame is er een van platgetreden paden, zeker als het gaat om parfumadvertenties. Telkens komen fabrikanten op de proppen met sferische beelden, hippe decors, trendy muziek en bekende acteurs en actrices die inspirerende, maar eigenlijk nietszeggende teksten inspreken. Naar originaliteit is het ver zoeken.
Maar daar heeft Spike Jonze verandering in gebracht. De echtgenoot van Sofia Coppola is zelf ook een gevierd regisseur, scoorde met 'Her', 'Being John Malkovich' en 'Where The Wild Things Are' en meerdere hits en waagde zich nu voor het eerst aan een uitstapje naar de reclamewereld.
Voor Kenzo stak hij de up-and-coming-actrice Margaret Qualley, bekend van 'The Leftovers', in een beeldschone groene galajurk en liet haar de lege gangen van een concertzaal ontdekken. Dat doet ze met alle overgave, zich volledig smijtend in een knotsgekke dans van de choreograaf van Sia's 'Chandelier' en op de pompende muziek van Sam Spiegel, de broer van Spike Jonze.