Een nieuwe online ervaring
Eduard heeft veel jaren ervaring met het ontwikkelen van aanhangwagens voor diverse sectoren en toepassingen. Sinds de start van de organisatie in 2001, ligt de focus op het voorzien van de behoeften en wensen van personen die aanhangwagens gebruiken. Hierom heeft Eduard Aanhangwagens in oktober 2020 een nieuwe online ervaring uitgerold. De vorige website was erg uit de tijd en sterk toe aan vernieuwing. De nieuwe website toont aan dat het erg aantrekkelijk is om een nieuwe aanhangwagen te kopen.
Een vernieuwde huisstijl
Bij de nieuwe website is er ook gekozen voor een nieuwe huisstijl. De oude kleuren oranje en een grauwe grijs hebben plaatsgemaakt voor wat meer moderne kleuren. Er is gekozen voor huisstijlkleuren: paars, geel, oranje en donkerblauw. Daarnaast heeft de website ook een geheel andere indeling gekregen en worden er andere lettertypes gebruikt.
Aanhangwagens zelf samenstellen
De nieuwe website heeft er een belangrijke tool bij gekregen, de online configurator. De online configurator maakt het mogelijk dat de bezoekers van de website zelf een aanhangwagen kunnen samenstellen. Er zijn veel verschillende opties waaruit gekozen kan worden, zoals het type aanhangwagen, de afmeting en nog meer. Daarbij wordt er op scherm een 3D-beeld getoond met het uiteindelijke resultaat van de aanhangwagen.
Een dealer in de buurt
De website maakt het ook mogelijk om gemakkelijk en snel een dealer te vinden in de buurt. In de zoekbalk op de website kan er een locatie of stad worden ingevoerd, daarna wordt de dichtstbijzijnde dealer weergeven op het scherm. De gegevens van de dealer zijn via de website ingevoerd, waardoor er rechtstreeks een afspraak kan worden gemaakt met de dealer. De stap naar een afspraak bij de dealer is hierdoor een stuk kleiner geworden.