08:10 - Start
s Ochtends kijk ik na of alle programma's en applicaties klaar staan om een goede dienstverlening aan onze klanten en kantoren te garanderen.
08:30 - De lijnen gaan open
De eerste telefoontjes sijpelen binnen. Een notaris belt over een hypotheekdossier, een kantoor vraagt toelichting over de impact van de wetgeving voor Argenta, een klant heeft vragen over de betalingen van zijn krediet.
10:30 - Poging tot phishing
Een klant is slachtoffer geworden van phishing. Na een grondige controle van de bankkaarten en rekeningen van de klant kunnen we een grote uitgaande overschrijving tegenhouden.
12:30 - Middagpauze
Samen met enkele collega's trek ik naar het nabijgelegen parkje om te lunchen. Kunnen we genieten van de najaarszon.
13:30 - Rondo
Onze teamleider geeft samen met de kredietexpert een korte toelichting over een aantal veranderingen. Enkele wetswijzigingen hebben impact op onze dienstverlening op vlak van kredieten.
14:15 - Korte pauze
Eventjes tijd om te proeven van de lekkernijen die een jarige collega heeft meegebracht.
15:00 - Een-op-eengesprek
Mijn teamleider en ik bespreken mijn prestaties van de voorbije maand. We bekijken ook enkele interessante opleidingen in het kader van de doorgroeimogelijkheden bij Argenta.
15:30 - Terug aan de telefoon
Ik ga weer aan de slag met het behandelen van oproepen: een kantoor vraagt naar de stand van zaken van een kredietaanvraag. Een klant vraagt meer informatie over Argenta's schuldsaldoverzekering. En zoveel meer.