08:30
?s Morgens bekijken we de cijfers. Hoeveel klanten heeft Telenet gewonnen? Hoeveel zijn er overgestapt? Zo hebben we een perfect zicht op de resultaten van lopende campagnes. Op basis hiervan sturen we onze marketingplannen bij.
11:00
We schrijven een briefing voor onze collega's van communicatie. Hierin staat onder meer welke klanten we nog onvoldoende bereiken, met welke argumenten we hen kunnen overtuigen en hoe we hen betere diensten kunnen verkopen. Onze collega's werken hierop verder.
14:00
Yes, weer een nieuwe campagne! We bekijken de ideeën van onze collega's van communicatie en het externe reclamebureau. Het is heel interessant om verrast te worden door hun creativiteit en hen te challengen. Onze interactie leidt tot de campagne die echt vertelt wat wij naar de markt willen brengen.
15:00
We presenteren onze collega's van sales en de klantendienst de nieuwe campagnes. Zo kunnen zij de klant verder helpen en krijgen wij meteen ook informatie over vragen die klanten hen stellen, weten we of verkopers het uitgelegd krijgen en wat onze klanten van ons aanbod vinden.
16:30
Teamoverleg met de teamleden over onze merken en hun marktpropositie. Omdat er verschillende campagnes tegelijkertijd lopen, is veel overleg nodig. We leggen de complexe puzzel. Zo krijgt één bepaalde klant eenzelfde coherente boodschap, terwijl een ander type klanten een andere boodschap ontvangt.
Dit artikel wordt u aangeboden door Metro-partner Telenet