De werkdag van een team­coördinator bij een stadsloket

De werkdag van een team­coördinator bij een stadsloket

 

 

8u30

Ik wens iedereen een goedemorgen en lees mijn mails. Iemand meldt zich ziek. Ik pas de planning aan. Zo kan de burger zoals altijd op een vlotte dienstverlening rekenen.


9u30

We starten met een nieuw onthaal. Medewerkers lopen rond in de wachtzaal en helpen burgers zonder afspraak verder. Alles loopt vlot, de reacties zijn positief.


10u00

Met de dienstfiets vertrek ik naar de opleiding ‘coachend leidinggeven'. Ruimte voor opleidingen is belangrijk. Ze helpen me mijn werk als teamverantwoordelijke goed te doen.


13u30

Een burger heeft enkele moeilijke vragen over haar rijbewijs. Ik bekijk samen met mijn medewerker hoe we de klant zo goed mogelijk kunnen helpen.


14u00

Op het wekelijkse overleg overlopen we met alle teamcoördinatoren de lopende zaken en projecten. Zo blijven we goed op de hoogte van wat er in elk team gebeurt.


16u00

De oude archiefboeken van het stadsloket verhuizen. Ik onderzoek locaties en mogelijkheden. We gaan zoveel mogelijk digitaliseren en moderniseren.

 

 

Dit artikel wordt u aangeboden door Metro-partner Stad Antwerpen.