BIZAR. H&M lanceert een exclusief kledingabonnement

BIZAR. H&M lanceert een exclusief kledingabonnement

H&M kennen we allemaal wel, maar dat is niet het enige merk van H&M Group. Het bedrijf zit ook achter de populaire ketens COS, Weekday, Arket, & Other Stories, Monki, H&M Home en Afound. En alsof dat nog niet genoeg was, komt er nu nog eentje bij. Het nieuwe merk, Singular Society, is echter een buitenbeentje.

Singular Society

Singular Society werkt een beetje zoals Netflix. Je betaalt iedere maand een vast bedrag, 9,50 of 19,50 euro, en pas daarna kan je beginnen shoppen. Met het basisabonnement hebt je recht op 5 stuks per maand, met de plus-formule kan je 25 stuks kopen. Op de website worden zowel een mannen-, vrouwen- als een interieurcollectie aangeboden dus er is voor ieder wat wils. De items zijn ook relatief goedkoop: je zou volgens Singular Society namelijk enkel de productieprijs betalen. Het nieuwe merk vormt zo dus het antwoord van H&M Group op fast fashion. Wie enthousiast is, kan zich voorlopig enkel inschrijven op de wachtlijst.