Maar volgens easyJet is de foto genomen voor het opstijgen of na de landing en heeft tijdens de trip niemand op de betreffende stoel gezeten. De stoelen stonden volgens de maatschappij op het punt om te worden gerepareerd. "Veiligheid heeft onze hoogste prioriteit", zo verklaarde easyJet.
(Lees hieronder verder.)
Twitter / @mattiasharris
Verontwaardiging
De prijsvechter verzocht de maker van de foto vergeefs om de afbeelding van Twitter te verwijderen en contact op te nemen met de maatschappij. Die werkwijze zorgde dan weer voor de nodige verontwaardiging op de socialenetwerksite.
Hi Matthew, thanks for bringing this to our attention, before we can investigate this could I ask you to remove the photograph & then DM us more info regarding this, so we can best assist you. Ross https://t.co/Qq2zhBAizh
easyJet (@easyJet) 6 augustus 2019
Dat ze het vragen, hahahaha! @easyJet pic.twitter.com/90eD3OwsLP
Heinricher (@henkbaum) 6 augustus 2019