"De slechtste job in de stad." Zo opent de onheilspellende vacature, die verder zegt dat het bedrijf gesitueerd is op een slechte locatie en het loon lager is dan het gemiddelde. Het bedrijf zou al jarenlang aanmodderen, zeer onbenullige personeelsleden en een erg middelmatig klantenbestand hebben en niet eens beschikken over natuurlijk licht. Bovendien zou het gebouw in verval zijn en zouden je collega's niet douchen.
De job zou eruit bestaan om een stelletje egoïstische nietsnutten en constant vervelende klanten te managen, terwijl je grote projecten met een klein budget moet afwerken. In ruil voor deze helse baan krijg je enkel een beetje geld.
Aan het einde van de advertentie bevestigt de recruiter dat dit een antwoord is op vacatures die een middelmatige job onterecht de hemel in prijzen. Mashable nam contact op met Julien Viard, de recruiter achter de jobadvertentie. Ondanks dat de advertentie een grap is, zoekt hij wel degelijk naar een Digital Producer.
"Ik vind dat heel wat advertenties jobs overdreven aanprijzen en dat je maar zelden inzicht krijgt in de job. Ik besloot dus voor het tegenovergestelde te gaan", aldus Viard aan Mashable. De recruiter bevestigt dat er een echte job aan vast hangt, die lang niet zo vervelend is als de vacature doet uitschijnen. Bovendien zou hij al antwoord hebben gekregen van mogelijke kandidaten die de advertentie best grappig vinden.