Abonnementen zijn tegenwoordig helemaal normaal en de meesten onder ons hebben er minstens een paar. Van Netflix tot Bloomon of Hello Fresh: ze maken het leven makkelijker, iets wat meer dan welkom is als je een drukke job hebt. En hoewel een chocolade-abonnement misschien niet levensnoodzakelijk is, is het ook niet iets waar we als chocoladefanaat nee tegen zeggen.
Vier smaken
Het is chocoladefabrikant Tony’s Chocolonely die vanaf september met het ingenieuze abonnement op de proppen komt. Voor 12,50 euro per maand ontvang je elke eerste dag van de maand een doos op de deurmat met daarin vier halve repen, waarvan twee met nieuwe smaken. Zo kan je dus zonder keuzestress iedere maand iets nieuws ontdekken en heb je alvast een snack voor tijdens het Netflixen. Bovendien bevat de doos ook nog eens een verrassing waar we erg benieuwd naar zijn. Je kan bovendien zelf kiezen hoelang je de box neemt: drie, zes of twaalf maanden of je bepaalt zelf de looptijd van het abonnement. Momenteel is de doos enkel in Nederland te koop, maar wij hopen dat de dienst zich snel richting België uitbreidt.